2010. október 5.

Miss Fortune és az energia-homosapiensek

Ma valahogy semmi sem sikerül. Amikor feltettem párolódni a zöldségeket, elfelejtettem vizet tenni a lábosba, úgyhogy egy fél óráig max lángon főztem a párolóbetétben a csontszáraz zöldségeket. Igazából nem értem mi égett le. De volt szaga rendesen. Ja és az edény is tiszta fekete. :D Miután feljöttünk a diótörésből Bodzácska odapisilt anya tulipános szőnyegére. Illetve konkrétan nem láttam az esetet, de volt egy folt.
Mindenféle hülyeségeket összeettem, áhh, sok. Sok a mai nap. Semmi Geri, szar matekdolgozat, szar bioszdolgozat-már beharangozva-, és izgulás az angol miatt.
Zsuzsi megkérdezte, hogy szeretethiányos vagyok? Mert már vagy tizedszerre kérdezem meg hogy "szeretsz?". Nem hiszem. Meg nekem ez teljesen normális. Régen anyáékkal műveltem ugyanezt. Most kicsit kiterjesztettem a kört. :D

Répás puffancs

Kb minden harmadik nap csinálok magamnak valami pogácsát-kell a suliba a jó kis hazai tízórai- de valamiért még nem jutott eszembe feltenni. Pedig nagyon kis finomak. Ma a puffancs dolog igazából úgy jött, hogy felszeltem egy csomó répát, és beraktam a párolóba. Már akkor éreztem, hogy a csőben sült sajtos zöldséghez nincs túl sok kedvem, aztán jött a fenti incidens, és öhmm:) eléggé érdekes illata lett. (Mint a füstölt répa). Jólvan, akkor valami muffin lesz belőle. Ki is kevertem a tésztát, begyújtom a sütőt, és megint tudatosul az agyamban, hogy basszus, nekem baromira nincs kedvem elővenni a muffinpapírokat, meg beletöltögetni, meg mennyire pazarlás már ez a papírozós módszer- de egyesével kikenegetni meg végképp nem fogom a szilikonos formát, csomó plusz vaj, kell a francnak-, úgyhogy fogtam magam, és egy kanál rácsapkodtam a kupacokat egy darab sütőpapírra. Így is megsültek, és nagyon finomak. Nem ártott nekik egyik akcióm sem. Ahogy mondják:ennek így kellett történnie:D

Hozzávalók:
-kb 16 dkg liszt ( ezt tetszés szerint lehet variálni, én 12 dkg rozsliszt, 4 dkg finomliszt keverékkel)
-egy fél teáskanál só
-7 dkg fetasajt
-4 nagy sárgarépa és 2 normál fehérrépa
- egy zacskó sütőpor
-6 dkg vaj
-2 vöröshagyma
-tökmag
-2 kicsi kefir
-2 tojás
-1- 1,5 teáskanál chilisborskeverék

A répákat megpucoljuk, karikára vágjuk és párolóban félpuhára  főzzük. A hagymát apróra vágjuk.
A lisztet a sóval, sütőporral összekeverjük. Belemorzsoljuk a fetát, vajat, és hozzáadjuk a répákat, hagymát  tojást, puha vajat, kefírt. Jól összekeverjük. A sütőt 200 fokra előmelegítjük. Egy sütőpapíros tepsire  kétkanálnyi kupacokat rakunk, és inkább púpozzuk, ne lapítsuk el, megteszi azt magától is. A tetejére tökmagot szórunk. Akkor van kész, ha már a külseje nem esik össze, de még nem is piros.
                                                                                                                           
                                                                                                               13 db ökölnyi puffancs lesz


Állítólag mindenkinek van valaki szánva. Van egy ember aki a mi párunk, a másik részünk, akivel együtt leszünk igazán önmagunk. A kérdésem csak az: elég hosszú-e az élet hogy megtaláljuk? Van erre valami garancia???
Ez meg a kis esti beszélgetésünk Marcival. Semmi rosszra nem kell gondolni, ez nálunk teljesen megszokott.
"-Arra nagyon figyelj, hogy amikor szeretkezel egy lánnyal, ne azt csináld amit az előbb. Hogy égre emeled a tekinteted és csak mocorogsz, mint egy gép. - De ezt egy epilátor is tudja. Én az epilátort helyettesítem!"

Öcsikém éppen egy ollóval vagdossa szét a cocakaja dobozát.Odamegyek hozzá és:"-Marci felajánlom a nyakamat. Ez a bizalom jele minálunk. Gyerünk, harapd meg. -Nem vághatom bele inkább az ollót?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése