2012. január 27.

A legjobb kakaóscsiga(?) 1.

Az ötlet nem egyedi ezen az oldalon láttam. De mivel egészséges táplálkozás ide vagy oda, a kakaóscsigát  imádom (bár gondolom nem én vagyok az egyetlen), így elhatároztam, hogy felkutatom Fehérvár (és szép lassan Pest) jelenlegi kínálatát ezügyben, hogy mindenki megtudja: Melyik is a legjobb kakaóscsiga!

Valószínűleg hetente fogok újat kipróbálni/posztot írni, mert se kikerekedni, se megunni nem akarnám a csiguszokat. :)


 Filléres Közért  (Széchenyi út, Fiúkolesz alatt, zöldséges mellett)

140 Ft    (8 dkg)

Figyelembe véve a tényt, hogy az eredetileg betervezett pékségben már elfogytak a csigák (fél 3-kor), kissé szkeptikusan léptem be az üzletbe. Maga a hely az a tipikus se nem kicsi se nem nagy Abc, ahova ha belépsz, azonnal a szemed elé tárul a kínálat. A polcok befogadóképessége természetesen véges, ezt igyekeztek kompenzálni a földre tornyozott ládákkal, ami nem csak, hogy erősen káoszhangulaot varázsolt, legalább a felére csökkentette az amúgy sem túl nagy helyet.
Kakaóscsiga azonban van, ez már jó pont, gondoltam egészen addig, míg a péksütik egyméteres körzetébe nem értem. A kínálat ugyanis 6 összeszáradt, a benne lévő kakaó mennyiségéből leginkább tésztavégre hajazó darabból állt. 
 Aztán pénztárnál kiderült, hogy ez a "kicsi" csiga, mire visszakérdeztem, hogy van nagy is? Van bizony, átmérőben 2 centi különbséggel, kelt tésztából, még kevesebb kakaóval, nem mellesleg 220-ért. Ööö, köszi, inkább maradjunk a kicsinél.

Ízben melepő módon nem volt olyan rossz, mint amilyennek gondoltam, a tésztája kellemesen édes, bár elég száraz, a töltelék pedig tulajdonképpen a minimálmennyiség mellett is érezhető.

Vedd meg: ha éhhalál szélén álló kollégista vagy.

5/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése