2011. augusztus 26.

Pakolás, nuku gáz, miegymás

1. Már tegnap gondolkodóba estem, hogy biztosan akarok- e menni gólyatáborba. Mert annyi dolgom lenne még. Tudat alatt döntöttem, inkább alszok.

2. El kéne kezdeni pakolni. DE MIT????? Meleget vagy hideget? Sokat vagy keveset? Én annyira nem értek ehhez. :( Talán kezdetnek az a biztos, ha megnézek egy előrejelzést.
... Hát nem lettem sokkal okosabb. Sőt. A keresett városok nem is találhatóak (mármint külön lebontásban), ellenben egyes területekre 29, máshova meg 15 fokot ír. Szóval? :D

3. Elzárták a gázt. Hál istennek nem azért, mert nem fizettük, "csak" egy kis gázszivárgás a ludas. Az sem nálunk, de emiatt az egész társasház összes gázcsövét kicserélik. Biztos ami biztos. A probléma csak az, hogy emiatt nem működik a sütőnk. Se a főzőrészleg. És ez nekem felér egy világvége bejelentéssel. Bejelentéssel? Az eljövetellel. Hihetetlen furcsa, hogy itt van minden tökéletesen, csak éppen használni nem tudom. Tegnap délben kapcsolták le, és mostanra sikerült annyira feldolgoznom az esetet, hogy nem próbálom meg  minden egyes alkalommal begyújtani, amikor elmegyek mellette, hátha valami csoda folytán újra működik. Lelki szemeimmel látom a kis kék láng felvillanását. De nem. Maradnak a szomorú kutyapillantások. Meg persze a hátralevő percek számolása. Ha véget ér ez a szükségállapot, azonnal rávetem magam a szerkezetre, és abba sem hagyom a működtetését éjfélig.

4. Elutazom. Kicsit még magyarázgatom magamnak, hogy ez pontosan mit is fog jelenteni, de nem hiszem, hogy sikerül felfognom. Majd ott kiderül.
Az étkezés miatt egy kicsit aggódom, bár szerencsére már képes vagyok magam egy bizonyos szintig megemberelni, de szerencsére nem teljesen. Csak amennyire muszáj. Azért van eszem. (Nem az én világom a magyaros tocsog a zsírban/olajban feeling.) Az osztályfőnök hozzáállása alapján erre szükség is lesz.
O:-Van valakinek bármilyen étkezéssel kapcsolatos egyéni kívánsága?
É:-Tanár úr, én nem eszem húst.
O:-Csak ott nem fogsz?
É:-Ööö, nem, általában nem eszem húst. Vegetáriánus vagyok. (És még csak nem is kezdtem el sorolni, hogy meg ezt meg azt sem.)
O:-Ne aggódj, majd megeszi más.
É:(nagyon értetlen fej) Én most olyanra gondolok, hogy ha van valami szószos hús pl. roizzsel, akkor azért nem szeretnék 8 napig rizsen élni.
O:-Ó, a rizsnél változatosabban főznek.
É:-Akkor úgy fogalmazok, hogy nem szeretnék egy hétig köreten élni. Megoldható, hogy valami húsmenteset kérjünk, vagy akkor erre vigyek külön pénzt?
O:-Te most speciális étrenden élsz?
É:-Nem, csak nem eszem húst. (Bár ennyi erővel azt is mondhattam volna, hogy igen.)
 Meg remélem, hogy mivel ott ugye nem fogok sütni-így nem eszem majd édességet (légyszilégyszi ne), minden szempontból könnyebben jövök haza. Hogy a centikről ne is beszéljünk.

És ha már a mit szeretnéknél tartunk, kívánok magamnak sok fotót (főleg gasztro témában), és türelmet. Magamhoz. Meg másoknak hozzám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése