2011. július 5.

Tegnap előtt este 6 körül: "Éreztem én, hogy valami nagyon furcsa, aztán rájöttem, a receptezős postok nem elégítik ki az írói vénámat. :) Az ég borult, az eső hol elered, hol eláll, a szürkeségnek se eleje se vége. Ja, mellesleg július van, és éppen indulnék biciklizni. Nézek is egy időjárást...

Háát, ha jól értelmezem, akkor ma bizony elkél majd az esőkabát (úgyse nagyon tekertem még így, ezt is el kell kezdeni), holnap a felhőkben gyönyörködhetünk csapadék nélkül (milyen jó is lesz shoppingolás közben), ám kedden már ismét nedvesedik a helyzet (imádni fogom tókör közben). Szerdától szombatig Kááánikula (szegény Á.), aztán vasárnap ismét kopp, még villámok is vannak rajzolva a felhő, nap és eső mellé.Ezt mondja a köpönyeg.
Ellenben a met.hu állítja, hogy holnap déltől eső egészen estig (pontosan 20:00ig, amikor is mintegy varázsütésre kitisztul az ég, és még a nap is elkezd sütni). Kedden és szerdán(szerdán durvábban), mint valami fontos meccsen, a felhők befoglalják az összes jó helyet, ezáltal láthatóság nuku, ellenben szürkeség annál több, csütörtök az nem vitatott, mindenki jó időt jósol, ellenben pénteken és vasárnap jó eséllyel futunk össze záporokkal, de pirospont, hogy legalább szombaton visszafogják magukat

Annyira édes, hogy a kettő, szinte gyökeresen ellentmond a másiknak, és akkor te döntsd el, hogy hogy intézed a programjaid. Imádom. "

Az esőkabát elkél egy pipás állítás, bár annak ellenére is elég vizes lettem. Lehet, hogy több volt az esőkabát dizájn része, mint a funkcionalitása? Csak egy kicsit. De a legviccesebb, hogy van annál egy még durvábbam, ami eső elől gyakorlatilag semmit sem véd, de baromi jól néz ki. Lila, hatalmas színes virágokkal, és mellesleg eredeti felhasználásban egy óvodásra van tervezve. Az én testméreteimen olyan mint valami ultratrendi kiskabát. Igazi designer-darab. ^^

Az esőben biciklizésre visszatérve: igazából jó móka volt. Nem találkoztam senkivel ( na ja, senki sem olyan hülye rajtam kívül, hogy szétáztassa magát), tök egyedül voltam az utakon. Az összesen. Egészen furcsa érzés volt, de kellemes. Megnyugtató. Sehol senki ameddig a szem ellát, csak az esőcseppek zaja hallatszik. Meg a nedvesség. Az arcom beterítik a vízcseppek, a pedált mintha 2 kővel tekerném, a kabátom ujja az alkaromra tapad, a kezem átlátszó és jéghideg. 
De jó is hazaérni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése