2011. április 7.

The healthy way of life

Mit csinálj ha fitt akarsz lenni? Uszoda.
Mit csinálj ha meg akarsz halni az unalomtól? Uszoda.
Hova menj ha szembesülni akarsz azzal, hogy mások mennyire sportosak és fittek, míg te örülsz ha minél előbb bejutsz a víz alá, hogy ne kelljen magad mutogatni? Uszoda.
Ez a kulcsa mindennek.
Jó, meglehet az is benne van a negatív hozzáállásomban, hogy rosszul kezdődött már maga az elindulás is. Mert késében is voltam, aztán mikor pakoltam volna össze a cuccaim, gyakorlatilag semmit sem találtam meg, akkor keresgélés, majd az idegbaj szélén rájönni, hogy apánál van, elszidni ezt a kétlaki életmódot, meg hogy soha semmi sem ott van ahol kéne. Ezután összeszedni az öcséd cuccait, konstatálni, hogy szerencsére jó, kicincálni a biciklit a garázsból, magad mögött hagyni egy visító Bodzát, aki az istennek sem érti meg, hogy nem jöhet. Szóval így indulok el én. :)
Az úszás maga meg nagyon fárasztó. Nem is tudom mikor úsztam utoljára. Mert az Aquaworld gondolom nem számít annak. Jó, ha az ember belejön, meg kiedzi magát akkor gyerekjáték, de addig...szenvedés a köbön. A legjobb pillanat onnantól kezdve, hogy otthon kilépsz az ajtón, az, amikor beállsz a zuhany alá a végén. Csak zubog rád a forró víz(jó, tudni kell választani), az agyad meg végképp kikapcsol. És a lelkedben meg ott van az a megnyugtató gondolat,hogy hú, most aztán tettél a vékonyabb jövőért.
Báááár...én azt hiszem még is a futásra szavaznék. Ott legalább változik a táj. Meg az emberek.

Még Á.-val is találkoztunk, igaz csak távolról. Láttuk egymást, na.:)
Szegény, térdvédőben rohangászott. Hát, csak egy egész kicsit volt lelkiismeretfurdalásom. Meg azonnal felmerült a kérdés, hogy milyen vacak lehet egy ilyenben vizezni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése