2011. február 21.

Már gondolkozom egy ideje, hogy kéne új kutyasétáltatási útvonalat választanom, vagy szereznem egy társat, akinek a kutyáját lehetőleg Bodza is elviseli. Túl kiszámítható vagyok. Minden este ugyanazon a részen megyek, ugyanabban az időben. Egy gombóckával a gyomromban. Mert valljuk be, nem a legkivilágítottabb és leglakottabb-jártabb része a városnak. De pont ezért jó, szegény Bodzi legalább nem a kipufogógázt szívja. Én azonban a fejembe vettem, hogy a városban vannak gonosz fériemberek, akik fiatal védtelen lányokra vadásznak, hogy prostit csináljanak belőle. És már 3.szorra láttam azon a részen-utcán egy autót, benne 2 pasival. És beparáztam. Hogy úristen ezek biztos engem akarnak elrabolni, csak keresik a megfelelő alkalmat. A múltkor 5 percig álldogáltam, mert nem akartak elindulni, én meg féltem elmenni az autó mellett, mert hátha berántanak.. Szarakodtak, 3 szor ki és bepakoltak, én meg már tiszta ideg voltam, mert majd befagyott a seggem. Mert 5 perc nem sok ha a szerelmeddel töltöd, de ha utálod amit csinálsz, több órának tűnik.
És oké, tényleg paranoiás vagyok. Ez nem normális. De annyi filmet láttam a témában, és a kiselőadás miatt olyan szinten utánaolvastam, hogy nagyon profi vagyok. Túl profi. Észreveszem a legkisebb jeleket is.

4 megjegyzés:

  1. Nos ez tudom, hogy egyátalában sem nem megnyugtató. de én is ugyan így vagyok evvel itt Pécsett mert itt meg hivatalosan is bejelentett Szatírok vannak :s

    VálaszTörlés
  2. Akkor önvédelmi sportot javasolok vagy vegyél egy mini hajlakkot amit az arcába fújhatsz bárkinek. És változtass útvonalat. A vasút környéke az igen gáz. De nem élhetsz örökké félelemben.

    VálaszTörlés
  3. jaa hát van nálam dezodor és azért tudok sikítani meg rugni is legalábbis remélem :)

    VálaszTörlés