2011. február 27.

Hál istennek Ádám jelentkezett a tortáért, mert már paráztam, hogy kire kell majd rásóznom. Aranyos volt, de kicsit furcsállottam amit mondott. Hogy lehet hogy ott lesz Dani is, és majd igyekszik visszafogni. Én ezt nem értem. Rohadtul nem. Valami baja van velem? Haragszik? Már találkoztunk, és teljesen normális volt. És nem azért, mert részeg volt. Legalábbis remélem reggelente nem iszik. Hanem mert barátok vagyunk. Legalábbis én azt gondolom. Ő is túllépett, én is. (koppkoppkopp) Jó, nem azt mondom, helyes, és az is lehet, hogy csókolóznék vele ha arról lenne szó, de semmi komoly.Ugyanis iszonyúan fészekrakó típus. Amolyan asírighűségesvagyokapáromhoz. Én meg nem. Vagy még nem találtam meg azt akit igazán szeretek.

A dalt meg azért, mert nagyon tetszik. Ez egy igazi jó szám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése