2011. február 10.

" Én kitiltom a szerelmet ebből a házból! "

Egyik bajból esem a másikba. Eddig a dobostorta miatt paráztam, most jön az Eszterházy. Hihetetlen. Engem az adrenalin éltet? De ebben az akcióban nem is vagyok hibás. Mert a tanárnő kérdezte meg, hogy nem sütnék-e neki. Én csak adtam a javaslatot. :) Szóval úgy tűnik március 10-én buli lesz bioszspecen.
A városkánkat meg megszállta a köd. Nem elég, hogy hideg van, még az utca túloldalát sem lehet rendesen látni. Zavaró. És félelmetes. Azt hiszem az egyetlen rosszabb a sötétnél, az a köd. Mert oké, hogy sötétben félsz, de az sötét. A horrorfilmekben mindig a ködből előtűnő emberalakok ölik meg a szereplőket. És ez főként akkor rossz, amikor egy amúgy is rossz-hírű környéken sétáltatsz kutyát. Egy mező mellett, ahol alig lakik pár ember. Ergó ha leütnek, az életben nem talál meg senki. Biztató kilátás.
Legyen már tavasz!!!! Kérlek-kérlek, nagyon szeretnék már Velencére menni. Meg kertet gondozni, lenge ruhában járni, fürödni a napsütésben (és izzadságban), és BOLDOGnak lenni! Szerintem a testemnek már túl sok volt a télből, ezért kezdek egy kicsit befordulni. Vagy a Floxet hiánya okozza. Ki tudja. Én nem fogom újra szedni. Tiszta vagyok, és Önmagam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése