2011. január 1.

Újév, fogadalmak, és hasonlók

Nem vagyunk babonásak, de ezen a napon lencsét eszünk, hogy sok pénzünk legyen, nem visszük le a szemetet, mert ezzel eldobnánk a szerencsénket, hisszük, hogy ahogy ezen a napon viselkedünk, úgy telik majd a többi is. Voltak olyan évek, amikor elhatároztam, hogy na majd írok egy listát, és csodák csodájára betartom a rajtalévőket. Bújtam a női magazinokat, ahol jobbnál jobb tanácsokat adtak ennek a megvalósítására. Aztán, valamiért mégsem sikerült soha. Vagy meg sem írtam, vagy... Na  jó, nem írtam meg egyet sem soha. Vagy talán egyet. De általában elaludtam, vagy nem éreztem kellő erőt ahhoz, hogy nekiálljak. Meg milyen dolog az, hogy a buli kellős közepén fogod a kis papírod és elvonulsz meditálni?
Most sem akarnék leszögezni semmit. Csak... leírom, hogy el ne felejtsem.
1. Elszakadok a kényszeres pasimizériámtól, és boldog leszek. Egyedül, a csajokkal.
2. Beállítom az étkezésemet, és a súlyomat is.
3. Hetente legalább 2x kipróbálok valamilyen új ebédet.
4. Hetente legalább 2x sütök valamit. Természetesen még ki nem próbáltat.
5. Igyekszem jobban tanulni. Vagyis...tanulni. Mindennap szánok rá, legalább 1 órát. De azt kőkeményen.
6. Elszakadok az édességfüggőségtől.
7. Nem puskázom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése