2010. december 21.

"Van aki szebb, és van aki jobb. De olyan nincs aki én vagyok!"

Hihetetlen hogy mi anyával miken tudunk veszekdni. De tényleg. Meg az is, hogy elolvassa a blogom, és utána számonkér. Mi ez emberek? Magánvélemény, érzések. Semmi olyan, ami nem Csak az Enyém lenne. Szóval ha bajod van, ne olvasd, ennyi. :) Na most tuti ezért is ki fog akadni...XD
meg azt sem értem, hogy miért kérdezgeti mindenki, hogy mit csinálok szilveszterkor. Honnan tudjam? Hiszen még karácsony sincs... Ezek a dolgok nekem spontánul jönnek. Majd 31-edikén elgondolkozom. Az is lehet, hogy nálunk lesz buli. Ki tudhatja?
Tegnap kutyasétáltatás közben egy pasi meg egy Marcikorú-gyerek a kezembe nyomott egy ilyen hittérítős papírt. Mondja a férfi, hogy mivel én fiatal vagyok, tudja, hogy milyen nehéz, de ne aggódjak nem sokára megszűnik a szenvedés. Csak pislogtam. Aztán majdnem ránevettem, hogy jaaaa, én ismerem ám ezt a világvége elméletet, de nem tettem. Aztán megmutattam itthon anyának a papírkát, és mondta, hogy ő már az ábrázolásból felismeri, hogy ez Jehovás kiadvány. Jézusom, Jehova tanúi megszállták a várost. Mondjuk nem értem sokan miért félnek tőlük. Olyan nagyon kedvesek. Javasoltam is anyának, hogy csatlakozzunk mi is, de monsta, hogy nem, mert akkor most nem ünnepelhetnénk a karácsonyt. Igaz. Azok a fránya szabályok...

De!!!! Megtaláltam a szerelmi horoszkópomat. És szerintem illik rám. Itt van:
"Mindent a legapróbb részletig megszervez és nagyra értékeli a hatékonyságot. Jól tud érvelni, mivel odafigyel az apró részletekre. Jó munkaérő, mert pontosan és rendesen végzi a munkáját. Szereti, ha a munkája hasznos. Analitikus megközelítési módjával a mindennapi élet káoszában igyekszik rendet teremteni. Tisztaság veszi körül.
A hűvös külseje mögött kedves, odaadó ember rejlik, hű azokhoz, akik meglátják benne az érző embert. Szerető szülő, és a munka iránti kötelezettsége felelősségteljes családtaggá teszi.

Az alaposság és a túlzott részletesség mellet sajnos gyakran megfeledkezik az élet apró örömeiről és nem tudja kiélvezni azt. A Szűznek meg kell tanulnia másokkal toleránsnak lenni. Toleránsnak lenni azokkal, akik nem rendelkeznek olyan magas értékrenddel, mint ő és kevésbé szigorúak.
Gondos, céltudatos, takarékos, munkaszerető, előrelátó, meggondolt, önálló tökéletességre törekvő, rendszerető, ésszerű, szorgalmas, kritikus,s talán túlságosan is kritikus, alkalmazkodó, visszahúzódó.
A Szűz józan szerető, az állatöv legridegebbnek tűnő és legjózanabb partnere.Ami fontos, hogy legyünk számára tökéletesek.
A Szűz megbízható és hűséges partner, kényelmet talál a házasélet mindennapjaiban. Az, hogy szeret segíteni másokon, megerősíti romantikus kapcsolatát, bármit megtenne partneréért. Bár a legtöbb ember becsüli ezért a képességéért, mások természetesnek veszik. Tanulja meg kihangsúlyozni jogait minden kapcsolatban, akkor is, ha ezzel önértékelését kockáztatja. Ha boldogtalan, ítélkezővé válhat a partnerével szemben, akkor is, ha önmagára mérges és magát érzi felelősnek azért, ami elromlott. A Szűznek figyelnie kell érzelmeire, mert a túlzott öntudat a másokkal szembeni túlérzékenységhez vezethet. Bizonyosodjon meg róla, hogy a magas elvárások nem akadályozzák meg örömét! Ha kevesebb terhet cipel, felfedezi saját jóságát, és ráébred az önmagában lakozó tökéletességre minden dologban.
A Szűz nő, az azonos jegyben született férfihoz hasonlóan, meglehetősen tartózkodó, aki nemigen mutatja ki az érzelmeit. A Szűz jegyében született nő érzelmeit mindig az értelme irányítja. Okos és közvetlen, aki szívesen gondoskodik másokról, olykor már-már a mártíromságig önfeláldozó. Társaságban a Szűz jegyében született nő ritkán tűnik ki, szívesebben meghúzódik a háttérben.
A Szűz nő számára a szex fontos, de nem ez a legfontosabb. Megfontoltsága miatt aligha kerül lazább erkölcsű társaságba, de ha mégis, nehezen lazít. A kaland izgalmát nem keresi, de ha adódik, szívesen fogadja. Szerelmi kapcsolatba viszont csakis akkor kerül egy férfival, ha meggyőződött arról, hogy az szereti, s ha már maga is megszeret valakit, azt egy életre társául fogadja.
A Szűz nő harmonikus jelenség, egyszerű eleganciája és általában sokáig megőrzött fiatalos külleme és bája miatt sok férfi igyekszik megnyerni a kegyeit. Mégis, erős kritikai szelleme és józan észjárása miatt, gyakran megesik, hogy a Szűz nő egész életére egyedül marad. Ha egy férfi mégis belé szeret, csak akkor közeledjen hozzá, ha becsüli az otthon biztonságát és a hűség fontosabb számára a kalandoknál."



Na erre varrjunk gombot!   :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése