2010. december 15.

Régen az emberek azt hitték a szívük a központja mindennek,még a gondolkodásnak is. Az agyat nem igazán tudták mire való, ezért leinkább csak kibányászták az orron keresztül, mert csak úgy tekintettek rá, mint egy fölösleges lágy rész, ami romlást okoz a későbbiekben. Nos, ez így is van. Csak nem szó szerinti romlást, hanem a test elsorvadását érthetjük alatta. Mert az agy, szerintem a legerősebb szerv. Uralkodik a többi szerv fölött, irányítja őket, de uralkodik sokszor az ún. gazdája fölött is.Mint egy túlságosan befolyásos főúr a királyi udvarban. Vagy nem is tudom. Én szoktam magam kiszolgáltatottnak érezni. Magamnak. Viccesen hangzik, de így van. Egy felső irányítás kitalál valami hülyeséget, és rákényszeríti a testemre. Például,hogy hogyan egészséges aludni. Hallottam én erről pár dolgot, és emiatt régen mindig háton aludtam, hiába volt iszonyú kényelmetlen, bemagyaráztam magamnak, hogy az így tuti,és egészséges. Most arról próbálom magam leszoktatni, hogy a kis plüsskutyámat a fejem alá dugjam, mert a legegészségesebb egyenes gerinccel aludni. És nem érdekel/érdekli, hogy csomó ideig nem tudok elaludni, csak fekszem,és bámulom a plafont, ez van. Majd jön más hülyeség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése