2010. december 12.

Milka muffin

Még Marától hoztam el egy Milka magazint, de nem mertem megkérdezni, mert féltem, hogy nem adja oda. Így csak eltettem. Bocsi. De megvan, ép és sértetlen. Egyszer már magammal vittem, hogy visszarakom, és senkinek fel sem tűnik, de valamiért nem jött össze. Sajnos már nem valószínű, hogy lesz rá lehetségem, de... ezt Marának ajánlom. :) Nagyon csokis. És emlékszem, hogy ezt adtam Daninak elsőnek és utoljára. Azért pakoltam rá a szívecskéket :S
Hozzávalók: 20 dkg milkacsoki, 2,5 dl tej, 25 dkg joghurt vagy tejföl, 10 dkg cukor, 2 tojás, 4 evőkanál tejszín, 2 teáskanál sütőpor, 2 evőkanál kakaópor,  75 ml olaj, 25 dkg liszt
A csokit késsel aprítsul fel apróra, a felét keverjük össze a tejszínnel, melegítsük fel, hogy elolvadjon, majd tegyük be a hűtőbe, míg le nem hűl. Ezalatt a sütőt melegítsük be 200 fokra. A lisztet, maradék csokit, sütőport, egy csipet sót és a kakaóport keverjükössze. A tojásokat, joghurtot, olajat és cukrot kézi habverővel keverjük simává, majd a száraz és nedves hozzávalókból csináljunk tésztát, szintén a habverővel. A papírforma feléig öntsük a tésztát, abba a hűtőben lévő masszából egy golyót formázzunk, majd rá megint tészta. Kb 15 perc alatt elkészül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése