2010. december 5.

Banános advent "bonbon"

Rákattantam erre a házi cukrászüzemesdire. Annyira jó dolog mindenfélét csokiba mártogatni, aztán kettévágni, és meglátni, hogy aahh, de jól néz ki, és ahhh milyen finom is ráadásul. Az egyetlen hátulütője, hogy ISZONYÚAN fárasztó. Olyan érzés, mintha lefutottam voln a maratont. Csak sajnos a kalóriaégetés mértéke nem egyenlő. Ráadásul agyban is leszív. Ami nem a legelőnyösebb, ha holnap magyarspecdogát írunk, és még kéne tanulnom. Valamit valamiért.
PS. És most jön az anorexiás én hátulütője, délután nem ettem asszem kielégítően, (vagy nem ittam elég kakaót?) úgyhogy most nagyon éhes vagyok. De úgy nem jól. Az előbb már majdnem megtörtem, de szerencsére ellenálltam. Olyan jól néz ki. De ilyenkor már nem szabad enni. Nem lehet. Basszus, azon igyekszem, hogy valahogy kinézzek, nem cseszhetem el egy ilyen akcióval! A pénteki sütibanzáj se volt semmi, de hálistennek akkor az anómanó elbújt. Ha a lelkiismeretem kell hallgatnom egész másnap, meg este, na az nagyon szomorú lett volna. Milyen jó hogy néha szerencsém van... Egyáltalán, szerencse ez?
PS2.Hiányzol apó... egyedül azért jobb ithon sütögetni/mártogatni, mert kevésbé érzem magam feszélyezve, hogy úristen lecsöppen valami, vagy mibe törlöm a kezem. De olyan jó, hogy nálad mindig együtt vagyunk. És igenis beszélgetünk. Nem komoly dolgokról. De pontosan miről is kéne? Nem arról ami minket foglalkoztat??? És lássuk be, ez nem a válás. Szerintem az már régen lefutott kör. Már mindenki megszokta. És együtt is él vele, a maga módján.

Hozzávalók: 20 dkg darált keksz
                   1 db banán
                   2 zacskó vaníliáscukor
                   6 dkg cukor
                   1.5 evőkanál méz
                   8 dkg olvasztott vaj
                   tej
                   szerecsendió

A kekszet, cukrot, mézet,reszelt szerecsendiót-ízlés szerint, a lényeg, hogy kicsit csípős ízt ad a tésztának, a banánt apróra vágva, a vajat összedolgozzuk, és egy kevés tejjel masszává gyúrjuk. Kimosott szilikonos jégkockatartókba (de a legjobb speciális bonbon-formában, mert az mivel direkt erre van tervezve, vékony a fala, és nem kell közelharcot vívni, mikor ki akarjuk szedni a formából, plusz:nem esik szét. Ami szintén nem hátrány.) nyomkodjuk, és 10-15 percre a fagyasztóba tesszük. Eközben 10 dkg étcsokoládét egy kevés olajjal vízfürdőben felolvasztunk. Ha a masszáink már eléggé megkeményedtek, kiügyeskedjük őket a tartóból, és a csorgatásos módszerrel bevonjuk. Hűtőben megdermesztjük, és ott is tároljuk.
                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése