2010. október 8.

Marlenka???? Soha többet. Katasztrófa az a cucc. Nem olyan rossz az íze( most ettem meg a széleit:) ), de annyira nem is húdehúde. Viszont hogy mi macera van vele!!!!! Basszus.És mikor tegnap már egész délután-este ezt csinálom, és a töltésnél csak azt látom, hogy a krém gyönyörű kis patakokban csordogál ki az oldalán, a lapokat összevissza törtem, és mellesleg, HULLA vagyok. Erre még anya is rákezdi, hogy ugye nem voltam olyan hülye hogy a meleg lapokat rátettem a krémre, mert akkor az eddigi minimális tartás is kiment a krémből. Öööö...nem volt már meleg. Vártam egy kicsit. Lehet hogy nem eleget, de leszarom. Ez van. Ennyi. Denem, ő csak áll, csóválja a fejét, hogy hát ez baromi jó. Most ezzel nem tudok mit kezdeni". Na ilyenkor tudnék elkezdeni ordítani. Nem az ő sütije, nem ő süti, és minek okoskodik????? Stresszeli az agyamat. Lehiggadás gyanánt elmentem lezuhanyozni, hátha utána jobb. És igen.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése