2010. május 19.

Csirkeallergia???!!!

Ki hallott már olyant, hogy valaki allergiás a csirkehúsra? A tök sima, főtt mellfilére. Hihetetlen. De igaz. Na nem valami allergiateszt bizonyításával (ha lenne ilyesmi se lenne rá pénzünk), hanem a gyakorlat igazolta az elméletet. Csodával (?) határos módon, Bodzácska eddigi vízszerű hasmenése mára megszűnt. Vagyis már kezd köszönőviszonyban lenni a normálissal. Szöszi első reakciója: Te jó isten, már egy kutya is allergiás?" Hát igen. Furcsa. De végülis miért ne? Rákosak is lehetnek. Vagy akár depressziósak. 
Angolon kaptunk valami papírt, tele idegen, kitalálandó szavakkal. Természetesen a 20-ból csak egyet tudtam. De jókislány módjára továbbra is bambultam le a papírra, a szemem a sorok között futkosott. Nézem a lyukacsos mondatokat, és az egyiknél bevillan, hogy ide a keen kell. Következőhöz meg az eagle. Foggalmam sincs hogy miért, mert azt se tudom maguk a szavak mit jelentenek, de valahogy biztos voltam benne. És tényleg. Ezek kellettek. Hogy honnan jutottak eszembe nem tudom. Előtör a tudatalatti angoltudásom? Kár hogy eddig bujkált. De valószínűbb, hogy csak egyszerű női megérzés. Meg a többiek kérdezték Lomniczit, hogy jövőre is lesz-e anyanyelvi tanárunk. Azt mondta ha szeretnénk lehet, mert tudja úgy osztani. Hát, nekem tökmindegy. Legalább jövőre is lesz miről eljönni.
 Ének előtt bemegyek a terembe, és mit látok? Hatvani ül, és reszelgeti a körmét egy TÖRÖTT VONALZÓVAL!!!! Először azt hittem rosszul látok. Hihetetlen az a csaj. Igazából sokszor sajnálom, mert csak azt akarja, hogy szeressék, de egy csöppet túlzásba viszi. Mondjuk tudom milyen szar az, amikor nem szeretnek az osztályban, de legalább engem azért utáltak, mert jó tanuló voltam. Őt meg,...mert néha már félelmetesen furcsa? Le is mentem inkább Zsuzsiékat megkeresni (néha úgy érzem ebből áll az iskolai életem: órán vagyok, szünetben meg őket keresem, de valahogy soha sem találkozunk), ám jó szokás szerint előbb találkoztam Rékával, és leragadtam. Rámnéz: Jaaj, levágattad a hajad? Hát, nekem a hosszú jobban tetszik. Kár. De sebaj, majd megnő." Na szép. Nekem azért tetszik. Igaz jóval "komolyabb", mint a hosszú, az olyan kis csini volt. Vagy bájos, ha éppen úgy göndörödött. Ezzel inkább szép vagyok. Ha éppen úgy áll. Érett nő lett belőlem.
Örömmel újságoltam apának, hogy megírtam a (remélhetőleg) utolsó kémiadogámat. Félreértés ne essék, semmi bajom se a tanárral, se a tantárggyal, csak nem szeretek képleteket tanulni. És sajnos az utóbbi időben nem is tettem, olcsó kis ingyenélő puskázó lett belőlem. Nem szép dolog. De jól tartom vele a négyest. Kérdezte is apa, hogy hányas leszek kémiából. Mondtam, hogy négyes. "Ó, értem. Hát talán azzal is tudsz kezdeni valamit." Basszus. Hihetetlen, hogy mennyire maximalista. Valamit tudok kezdeni? Ja, majd kitörlöm vele a seggem, ha nem lesz vécépapír.
Vajon Istenhez eljut a bűnbánat, ha ideírom? Mert be kell hogy valljam, nagyon csúnya dolgot csináltam. Anya pont azon veszekedett velem, hogy nemigazhogyvécénekhasználjaalakástakutya és igazán neveljemmármeg, amikor megláttam, hogy pont elkezd pisilni Marci szobájában. Az agyamat elöntötte a méreg, odacsörtettem, és a lendülettel rácsaptam a fejére. Szegényke nyüszítve ugrott odébb. Jajistenem. Vajon most megutált?? Én nem akartam. Nem tudom miért csináltam. Egy büdös szívtelen ribanc vagyok. Ugye ez nem az anorexia kezdetete, mint mikor a Manón töltöttem ki a düheimet? Tényleg nem akartam. Jaj, szeressen. Nem bírom ki ha nem!
Ráadásul rohannom kellett angolra, így haragban váltunk el. Azért piciny megnyugvás volt a lelkemnek, hogy mikor elmentem, ugatott utánam, ahogy szokott. Csak talán kicsit rövidebben.
Az óráról meg természetesen elkéstem. Csak 5kor tudtuk elkezdeni. De a faszi be is fejezte már 6 óra 10kor, úgyhogy megkérdeztem mennyi is. Rámnéz, hogy hát 3000. Látszott, hogy nem érti. Gondoltam inkább maradjon meg a jó kapcsolatunk, nem magyarázom el mire gondoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése