2009. április 22.

Qué ayudarles arroz con leche? - No, no quiero. -Lo siento mucho.




Elég kis laza nap volt a mai, tulajdonképpen csak 4 órám volt. Tesin haláli volt, ahogyan Mányok rohant ki a csattanásra. Persze sajnáltam, mert ahogyan anya mondta, valószínűleg nem akarja a nyarat börtönben tölteni. Futásra az időm alapján hármast kaptam volna, kicsit vicces ahhoz képest, hogy naponta futok mostanában. Az biztos , hogy az állóképességem javult, mert egy ilyen kis 6 perces cucc után máskor már meg akartam volna halni. :) AZ IGAZI FÉRFI JELLEMZŐJE A TŰRŐKÉPESSÉG!


A töridoga viszont kegyetlenül szar lett. Nem tom, hogy több idővel jobb lett volna, de rohadtul nem erre számítottam. "Nem esszétípusú kérdések lesznek ne aggódjunk". Hát rohadtul nem aggódtam. Nem tudom hol van a Fekete Zsuzsa által annyit emlegetett maximalizmusom,de mostanában nem nagyon sikerülnek a dolgaim. Vagy ahogyan neki mondtam: "Rengeteg mindent csinálok, csak nem azt amit kellene." A matek amit kedden írtam, hát remélem lesz kettes. Bár az egyesnél tulajdonképpen nem sokkal jobb, sőt majdhogynem rosszabb is a kettes. Vagy nekem úgy hangzik.


A churros, amit spanyolra csináltam, tiszta jó lett, és ízlett az emberkéknek, ami jó, mert "beletettem a szívem-lelkem". :) A tanárnő hiányolta a dolog chocholate részét, ami amúgy nekem is eszembe jutott, hogy lehetne bevinni ilyen kis nemtommiben forrócsokit, és abba mártogatni, de valljuk be, hogy az azért elég undorító lett volna, az x-edik ember után. Majdnem olyan, mint amit anya mesélt a templomból, amikor véletlenül beragadt a kajálós részre- és mindenki egy borospohárból iszogatott, közben persze forgatták körbe. Neki szerencséje volt, pont nála kezdtek új poharat.


Jah és mivel többen is kérték a receptet, közzéteszem itt:




CHURROS


2.5 dl tej


1 evőkanál cukor


1 csipet só


5 dkg margarin/vaj


12 dkg liszt


4 tojás




A tejet, vajat, cukrot, sót összeforraljuk, majd a gázról levéve belekeverjük a lisztet, amg egy jól összeállós, viszonylag sima kis masszát nem kapunk<--- ez az égetett tészta. Ezt ezután átborítjuk egy műanyag keverőtálba, és kihűtjük. Ez nagyon fontos, mert ha melegen tesszük hozzá a tojást, állítólag valami történik. Ha viszonylag kihűlt, akkor EGYESÉVEL hozzáadjuk a tojást,és a robotgép csavaros-asszem dagsztóspirál részével kikeverjük. A következő tojást csak akkor adjuk hozzá, ha az első már elkeveredett. Ezután nem nagyon ajánlatos sokáig állni hagyni,mert valamiért ez se jó tésztának (megbarnul vagy nemtom), tehát habzsákba töltjük, az olajat felforrósítjuk, és kis csíkokat nyomkodunk bele. Ne legyenek túl kicsik és vékonyak, mert hamar megsülnek, és nem finomak. És gyakran nézegessük, mert nagyon hamar elkészül, főleg a végefelé. Ezután itatóspapírra tesszük, és fahéjasporcukorban meghempergetjük :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése