2009. április 18.


Ha kocsis sztorikat kéne mesélni, már profi vagyok. Valahogy nincsen szerencsém ezekkel a négykerekű világotmegváltó találmányokkal. Ma éppen boltba készültünk anyuval, és ő előrement. Már a lépcsőházban látom, hogy Marcikával valamit nagyon csinálnak, gondoltam is , na basszus megint lemaradok a balhéról. Feleslegesen aggódtam, mert mikor odaértem, rögtön befogtak 3. autótolónak. Valami nagyon hülye pont úgy állt be a garázs mellé, hogy rányílt az ajtó..és be is akadt. Ergó se fel se le.De velem se mentek sokkkal többre. Anya végig azon siránkozott, hogy mennyire összekarcoljuk az autót, és neki nincs pénze kifizetni. Aztán elvitte gyalo a suliba Marcit, engem meg felküldött, hogy ébresszem fel apát. Nem mondom nagyon boldog volt, mikor tegnap 3 körül ért haza. Lebattyogtunk, és mondta, hogy ő megtolja az autót, énmeg közben nyomjam fel a garázsajtót. Próbálkoztunk, de nem bírtam elég gyorsan csinálni, ezért az ajtó és az autó ismét találkoztak, ezúttal a lámpa tört össze. Aztán kb. harmadszorra már fel bírtam tolni, akkor reccsenés, és a garázs-amúgy távirányítós rendszere pattant ki a sínből. Szegény anya nagyon sírt mikor visszaért, hogy miért azt ugyan nem tudom, hiszen nem mi vagyunk a hibásak. Még délelőtt, mikor a zöldségeshez mentem, még ugyanúgy volt minden ahogyan hagytuk, de mikor visszaértem már nem volt ott a kocsi! Apa tanácsára, óvatosan kimentem, és benéztem a garázsba, hogy megvannak e még a bringák. Minden érintetlen volt, úgyhogy az emberke vagy nagyon süket volt, és nem vette észre, vagy azt hitte, hogy lekakilta egy madár. Ha valaki nagyon bamba tökre olyan a piros autón a bazihosszú fehér csík.


Ma van a víz világnapja. Jövőhét szerdán meg a földé lesz. Én próbálok vigyázni meg lyenek, most jut eszembe, hogy a biológia cuccosomat is be kéne fejeznem,meg elkérni Lilitől a talajos kérdéssort. Időm, mint a tenger...


Basszus, holnap megyünk Pápára, és nem varrtam plusszmuffint. És csak egy van, amit oda lehetne adni...

Amúgy a spenótot az ebéd emlékére raktam fel...nekem ízlett, volt kitől örökölnöm a főzési technikát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése