2009. április 17.


Basszus az előbb úgy elkezdett szakadni a jégeső,hogy megijedtem és rohantam ki az erkélyre, hogy beszedjem a muskátlikat, mert elég élénk emlékként maradt meg bennem, amikor tavaly egy hasonló eset alkalmával megtörtént és természetesen én voltam a hibás. Okos ember a sírig tanul. Vagy ahogyan Ponácz mondaná, okos ember mások hibáiból tanul, hülye ember a sajátjából sem. Marcikával megint próbálkoztunk tollasozni, de annyira fújt a szél, hogy totálszar volt.
Ma amikor a temetőnél jártam, pont jöttek el az emberek, valami temetés lehetett. Erről valahogyan eszembe jutott, amikor a Kill Bill 2-ben a csajt élve eltemetik. Arról meg az, hogy mit csinálnék, ha engem valahogyan leütnének (mellesleg elég rossz a környék- sok gipsy meg minden), és egy koporsóban kéne felébrednem. Ami már nyugalomba van helyezve. Ettől valahogyan elfogott a rosszullét, és kb teljesen átértékeltem az életem, röpke 3 másodperc alatt. Nem jut nagyon semmi az eszembe, azon kívül, hogy tudnám, hogy nagyon nagy gáz van, mert nem tudom magam kiszabadítani, mint a Kill Billben a csajszi( igaz nem tudom pontosan, hogy kiszabadította e magát, mert odáig még sosem jutottam, hogy végig megnézzem, sőt az 1-et se láttam). Nem kiabálnék, mert csak hamarabb elfogyna a levegőm, valószínűleg csak sírnék, és nagyon sajnálnám magam, és főként azt, hogy elbasztam az életem hülyeségekkel. És, hogy nem mondtam , hogy szeretlek azoknak akiket szeretek. Úgyhogy nagyon szeretlek titeket!!!
Nagyon kéne tanulnom, mert a törinagydogára még semmit sem tanultam. És elhatároztam, hogy addig nem nyugszom amíg el nem megyek valami koncertre, és össze nem szedek valami nagyonhelyes alterfiút. Végülis, az ember ne legyen telhetetlen, érje be a nem teljesen elképzelttel is. Zsuzsi te tudod miről beszélek nem? :) Amúgy ezt az Ákosos dolgot se bírom csak úgy leszarni, csomószor eszembe jut mindenféle hülyeségekről a bunkója, de sajnos asszem többször már nem kéne lealáznom magamat... Pedig sokszor úgy érzem képes lennék felhívni. Tök szívesen találkoznék vele. Csak mint barát. Semmi több. De asszem a pasik ezt a fogalmat nem ismerik sokszor. Tiszta baromság...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése