2012. július 13.

A legjobb kakaóscsiga(?) 14.


Petkó Pékség - Székesfehérvár


190 Ft  (12 dkg)

Ez a csiga maga a nagybetűs meglepetés. Legfőképpen a külsejével. Amúgy nem egy nagy extra.

Kezdjük ott, hogy ilyen színű csigát még életemben nem láttam.

Sőt. Ha valaki azt mondja nekem, hogy valami úgy csokiízű, hogy mindeközben fahéjszíne van, szemberöhögöm. És mitadisten, lehet. A saját érzékszerveimmel tapasztaltam.

Szóval lépjünk túl a színe okozta első sokkon, és kóstoljuk meg. Édes, ez nem vitás, bármivel is kenték meg a tésztát, a cukrot nem spórolták ki belőle. De ha más nem, a tetejére szórt porcukor feltétlenül garantálja a ragacsos ujjakat.

A tésztája...megint egy külön történet. Ha becsukott szemmel kóstolom meg, akkor azonnal rávágtam volna, hogy fánk. Hál' istennek legalább olajban nem úszott.

És drága, na. (Főleg ezért.) A boltba belépve kétszer is megnéztem  cédulát (meg a mögötte tornyosuló árut), de egyik sem akart megváltozni.


Vedd meg: ha ellenzed a nejlonzacskót, vagy valami furcsa perverzió okán átzsírosodott barna papírral vágysz nosztalgiázni.

4/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése