2011. augusztus 3.

Okosságok

"Én: Ide nézz milyen a lábam. (megmutatom a lábfejemen lévő kissé mély vágást.)
Anya: Júúj, ez nagyon csúnya, mit csináltál? (megborzong)
Én: Tegnap mikor a fényképeket rendezgettem, megfordultam, és beleütöttem a legótárolóba.
Anya: Ugye nem tört le a fogantyúja?"

A szombati szülinapomon kapós volt a vodkatorta. A nem túl nagy tortába pedig majdnem kerek 1 deci anyag volt besűrítve, hőkezeletlen formában. Sajnos azonban mindenki autóval érkezett, és általában a feleségek vezettek. Az egyik pár beszélgetése:
Feleség:"Lehet ebből a tortából repetázni?
Férj: NEM! Nincs nálad a kontaklencséd, ittál, és messzire megyünk."

Nem tudom elfogadni a kritikát? Lehet. De talán ragozni is illene megtanulnom. Apával vitatkoztunk, hogy neki annyira nem jött be a dinnyezselés brownie, mire én példálóztam: "Látod? Nekem meg ez ízlik annyira nem."

Ha apa vasal, akkor kötelező jelleggel megy mellette valamilyen film. MOst ismeretlen okokból kifolyólag a tévét kapcsolta be, és szembesült a késő este szegényes kínálatával. JObb híján egy idegesítő (és borzalmas) zajú együttes és egy buzi párról szólló film között kapcsolgatott. Eljött azonban a pont, amikor nyert a zenekar. "Ó bakker, ezek tényleg nyomják... akkor már inkább a broken-etno."


Ugyanezen az estén ment a Gyűrűk ura is. Sikeresen az utolsó öt percben kapcsolódtunk be, pont, amikor a csúnya félkopasz kis szörny megvillantja a skizofrén hajlamait. Ennek hatására apából előtört a szülői védelmező ösztön: "Látod, így barátkozz ilyenekkel. Ha egy ilyen Smealgollal találkozol, számíts rá, hogy meg akar ölni, de minimum kihasznál."


Veletek volt már olyan, hogy a saját mondásotokat írtátok fel? Remélem ez nem egoizmus, de velem sokszor. Csak kell valami ami előhozza.
"Kissé ellentmondás amikor egyik kezeddel egy szmájlit gépelsz, a másikkal pedig egy könnycseppet törölsz ki a szemedből. Mindezek után fél perccel később zokogva borulsz az asztalra. Ki érti a nőket?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése