2011. június 4.

Feketeerdő-torta again és minden szép, ha a vége jó (?)

Feketének igaza van: képtelen vagyok egyensúlyt tartani az életemben. Mint egy rossz mérleghinta. Nem tudok a levegőben maradni. Hiába vannak szárnyaim.


 Ismét egy Feketeerdő, ismét Fofiéknak. Csak a receptben leírt piskóta helyett ezt használtam, mert  kicsit talán puhább, és emiatt jobban összeérnek az ízek. A díszítésre azért vagyok büszke, mert egyrészt leküzdöttem a mit tegyünk, ha a legutolsó simításoknál derül ki, hogy eggyel kevesebb meggyszemünk van a díszítéshez, mint kéne, és nincs utánpótlás, mert az összes többi ott csücsül a krémben a torta gyomrában című problémát (kerestem egy zacskó fagyasztott cseresznyét a mélyhűtőben, és mintha meggy volna alakzatban odabiggyesztettem), másrészt meg a hogyan díszítsünk egy szimpla nejlonzacskóval habzsák hiányában fejezetet is meglepően jól áthidaltam. Mindezt elég vacak állapotban. (Meg is fogadtam, hogy na akkor innentől buli után nincs tortázás -  pontosabban előtte meg kell csinálni. Aztán kiderült, hogy semmi köze nem volt a tegnaphoz/vagy nem sok, szimplán csak PMS.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése