2011. február 9.

Egy kicsit cinkes a négerek elismeréseiről írni, amikor beírod a gógliba, hogy híres négerek, és egyből azt adja ki a krurc.hu vagy mi, hogy a négerek hány meg hány bűntettet követtek el. Kezdve a 99 éves nagymama megerőszakolásától a családjuk megölésén át a fehér lányok iránti féltékenységből sósavval lemaratásáig bezárólag. Brutális. Főleg az utolsó. Képekkel.
De megoldottam, előkaptam a tarsolyomból Jackót. :) Végül is ő is borned to be a negro.
A lábam nem hogy javulna, egyre rosszabb. Az orromból már vérecskék is jönnek, úgyhogy ma megállapítottam Marcinak, hogy az orromon menstruálok. XD Már nagyon fáj, annyit fújtam.
De a lábam után a legrosszabb, hogy tükörbe néztem. És megláttam ami benne van. Úristen. Nem tudom mennyit hízhattam, de sokat. Nem is akarom tudni. Azt hiszem ezután a csokiknak, nápolyinak lőttek. Most, hogy jön a nyár... Vissza kéne menni normálba. Akkora a seggem, mint egy ház. Brutális.
Most tényleg van motivációm a normális szervezett étrendre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése