2011. január 1.

Szilveszteri áttekintés

1. Egy igazán minőségi buliban vehettem részt, a belépő ára alapján.
2. Hihetetlen milyen szánalmas ez az egész diszkózás. Kedveli egyáltalán ezt bárki? Vagy csak a megszokás, és a nincs jobb tartja őket ott?
3. Zsuzsiék szerint Lilivel elszállt a ló. Hogy senkivel sem törődik, csak saját maga érdekli. Hogy miért hagy minket ott szó nélkül, miért miránk haragszik, miért nyavalyog állandóan hogy szakít a pasijával, és de csókolózna ezzel meg azzal. A magam részéről igyekszem ezeket a momentumokat kizárni az életemből. Semmi sem fog változni, és csak felbosszantom magam. Nem éri meg.
4.Azt hiszem kezdek kigyógyulni G-ből. :)
5.Zsuzsi, örülnék, ha összejönne. A legőszintébben.
6.Az átlagos Panka-életkép: állok a táncparketten, és nézelődök. Figyelem az embereket. Mozgok a tömeggel, a ritmus áthalad a testemen, de a zene nem érint meg. Túl felszínes.
7. Nem gondolnám, hogy csúnya lennék. Nem vagyok elég nőies nő, elég pátyolgatnivaló, és ami a legfőbb, nem érzem magam jól. Negatív a kisugárzásom. A testem ugyan ott van, de lélekben mindig máshol járok. Nem tartozom ehhez a társasághoz, nem illek össze velük. Miért lenne itt bárki, akivel össze akarnék ismerkedni? Vagy talán titokban arra várok, hogy összefutok egy másik, magamhoz hasonló eltévedt lélekkel?
8. Rosszul vagyok a hisztis-részeg-rosszullevő picsáktól. Még inkább a magukat sajnáltató részegetjátszó ribancoktól. Szánalmas. Természetesen van, aki tényleg rosszul van. Jó sokan.
9. Egész más úgy bulizni, hogy nincs benned alkohol. De tényleg. Egyrészt nem vagy másnap rosszul, nem szédülsz, a fejed sem fáj, és észreveszed milyen hülyén viselkedik mindenki. Kivetkőznek önmagukból.
10. Valamiért rosszul vagyok attól, ha valaki odaáll mögém táncolni. Viszolygok tőle. Felfordul a gyomrom. Jó, nyilván az is okozza a reakciót, hogy olyan egyedek állnak oda, de akkor is. Nem vagyok én önkiszolgáló.
11. Beszélgettem Encsivel, sajnálom azt a lányt. Próbál beilleszkedni, amit a többiek kihasználnak. Velük lóghat, de cikizik, gusztustalanokat mondanak róla, meg mindig ő vigyáz a cuccokra. Miért ilyen gonoszak az emberek? (Kínált rágóval. Jól jött volna, mert az enyém már szétment, a táskát nem találtam, de nemet mondtam. Nem akarom, hogy úgy érezze kihasználom.)
(És pont előtte ígérte meg, hogy lediktálja a keresendő fogalmakat. Rendes.)
12. Mindig azt mondogatom magamnak, hogy nem baj, hogy nem találom a helyem, úgyis elmegyek Sri Lankára. Akkor meg nem is baj, ha nem kötöm magam túlságosan ide

2 megjegyzés:

  1. Na evvel a más bulizni józanul és mire való a diszkós gondolataiddal egyetértek!
    Én kb 2 hónapja voltam így és majdnem megszöktem, egyedül unokatesóm miatt maradtam és gusztustalan a részeg társaság ha te nm ittál! A diszkó meg .............. :D
    bujjék

    VálaszTörlés
  2. nekedis Réka... :) először majdnem Rékámot írtam, de eszembe jutott, hogy Pászthy hívott így mindig.XD

    VálaszTörlés