2011. január 20.

Megkaptam a bizonyítványom!!! Hál istennek Kovács nem szívatott meg minket azzal, hogy a sítáborosok miatt nem fogja fél osztálynak odaadni. Mert az eredeti terv ez volt, csak szerintem eljutott a fülébe a nemtetszésünk. És hogy a távolabbról érdeklődők se maradjanak ki a jóból, íme:
Nem a legjobb, nem a legsikeresebb, de ez van. Biológiából négyest, matekból és irodalomból ötöst szeretnék, egyenlőre ennyi az elképzelés. A legmeglepőbb az ének volt. Amikor Lovrekné közölte, hogy "és az Annamari megkapta a hármast". Mire én felkaptam a fejem-éppen éneket másoltam :)- hogy tessék? Nem a kettesért feleltem? Halál nyugodtan válaszolja, hogy a 2 ötös és 2 egyes az hármas, még testvérek között is. Csak néztem. Aztán megköszöntem. De olyan tényleg őszintén.
Anya is csodálkozott, hogy akkor miért nem tudta megadni a 2 egyes 1 ötösre a kettest, és megállapította (ismét), hogy túlreagálta.


 És sajnálattal vettem észre, hogy az angyalszárnyas ötletem nem mindenkinek tetszik. Vagyis... rajtam kívül senkinek. De én szeretném.  Anya azzal érvel, hogy Feketének igaza lesz, és felnőttkoromban nyakig felöltözve-hosszú hajjal fogok járkálni. Mert szégyellem. Meg hogy mi értelme van annak, ha a hátamon van, mert akkor soha sem látom, csak mások szörnyülködnek rajta. Nekem akkor is tetszik. És miért jobb az, ha látom? Meg hogy múljak el 18. mert mi lesz jobb, ha elmúltam? Semmi. Nem leszek okosabb, mint most.
Zsuzsi kérdezte, hogy minek. Mondtam, hogy azért, hogy repülni tudjak. Mire ő, hogy de te most is tudsz. Én: De nincsen szárnyam. Ő: De becsukott szárnyakkal nem tudsz majd!
Úgyhogy megy a dilemma. De érzem, hogy érik a gondolat.
Bementem a szalonba, hogy mégis mettől meddig. Én simán azt hittem, hogy bemegyek, és kijövök 2 szárnnyal. Nagyon nem. 4 alkalom lenne, adagonként 20-ért. Oppá. Én úgy 60 körül saccoltam, ez kicsit meglepett. Biztos lehet ebből levenni, hiszen nem kell nekem olyan óriási, mint a lánynak. Egy picit lehet kisebb.  Mondjuk majdnem a fele. És az elkészülés gyakorlatilag 2 hónap, mert az alkalmak között másfél-2 hetes szüneteket kell tartani, amíg legyógyul. Hát, még nyár elé kéne időzíteni. Mert hogy nézne az ki, ha negyed, meg fél szárnyakkal rohangásznék? :)
 
Sétálok az utcán, összehúzom a kabátom. De az arcomba maró széllel nem tudok szembeszállni, úgy bánt ahogyan akar.

2 megjegyzés:

  1. Szia, most ez komoly, hogy 2011-ben ugyanolyan bizonyitvanyt adnak ki, mint nekem 16 eve. Szep kézzel irottat? Hát milyen fejlödés ez?

    VálaszTörlés
  2. Ó, ez nem bizonyítvány, ez csak félévi értesítő. De az év végi is ilyen, csak annak kemény a borítója, és nem gyűröm egész évben a táskámban. :)

    VálaszTörlés