2011. január 11.

Kapros-fokhagymás-kukoricakrémleves

Issteni. Imádom, pedig a kukorica amúgy nem túl kedvenc zöldség. Nekem túl édes. Meg kalóriadús. De most valahogyan megkívántam. Már megcsináltam minden zöldséget, amiket eddig itthon találtam, nyitni kell az új távlatok felé. És elég nehéz dolgom is volt, mert tudtam, hogy minden egyes rohadt konzerv összetételén szerepel a cukor. És én olyant nem veszek. Úgyhogy szépen végignéztem az Auchanos konzervrészleg teljes kínálatát, mintegy 25féle terméket, és jelentem alássan, találtam 1-1 fajtát, Borsóból és kukoricából, különböző gyártóktól. Győzelem. :)

Hozzávalók: 14 dkg konzervkukorica
                   3 dl alaplé
                   1 vöröshagyma
                   1/2-1 teáskanál só
                   1/2 teáskanál szárított kapor
                   1 csipet majoranna
                   1/2 kávéskanál fehérbors
                   1 gerezd fokhagyma
                   

     A vöröshagymát megdinszteljük az olajon. Ha már szép üveges hozzáadjuk a konzervlétől lemosott kukoricát. Egy kicsit azt is pirítjuk.
Felöntjük az alaplével ( a vegetáriánus a kakukkfüves gombalevesnél, de most kiegészült egy fehérrépával is. Sokat dob rajta.), majd ízesítjük. A fokhagymát belenyomjuk fokhagymanyomón keresztül. Főzzük még 5 percig, majd összeturmixoljuk.
Hozzáadjuk a tejszínt, és újra felforraljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése