2011. január 16.

Csokis nápolyi

Nem akarok nagyképű lenni vagy bármi, de szeretem ezt a sütős oldalamat. Ilyenkor úgy igazán önmagam tudok lenni. Mint a zöld leopárdmintás orchidea. (Respect kicsi meglepetés orchidea.) És ez az az oldala az életemnek, amiben valamilyen szinten sikeres is vagyok. Mert vannak jó ötleteim. Lehet, hogy a tapasztalat, lehet, hogy belülről jön. Nem tudom. De rengeteg minden van amit én találok ki. Vagyis az összes, amihez nem írom ide, hogy a recept innen, meg innen származik. És ez jó érzés.(Mert mások szeretik.) Büszkeség?

Ez a süti is ilyen. Tervezett. És saját. Mert az előző Auchan-os körtúránkon megláttam az ostyákat, és úgy éreztem, hogy muszáj egyet venni. Mert milyen jó lesz majd. Annyit tudtam, hogy nutellával akarom megtölteni, nem holmi vacak kakaóporokkal. Már csak a mikéntje kellett. Nagy örömömre, már itt is van.

Hozzávalók: 8 dkg margarin
                   4 tojás
                   6 dkg cukor
                   3,5 púpos evőkanál daráltkeksz
                   5 evőkanál nutella
                

A margarint megolvasztjuk, majd belekeverjük a cukrot. Levesszük a tűzről, és egyesével beleütjük a tojásokat, és gyorsan homogénre keverjük. Ezután visszatesszük a tűzre, és besűrítjük, természetesen folyamatos keverés mellett. Akkor jó, ha tejbergrízszerű anyagot kapunk. Ehhez adjuk hozzá a kekszet, keverjük simára, majd a nutellát is. Ezt a krémet töltsük be 3 ostyalap közé. Ügyeljünk rá, hogy egyenletes legyen az elosztás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése