2010. december 19.

Telekis napok áttekintés part one

Csak röviden és tömören.
-2 nap, jó ötven pizza, erős hátfájás, fáradtság, kókuszgolyó-mérgezés, és kajaundor.
-Szembesülés az élettel, és hogy Isten nem túl igazságosan osztja a lapokat. Vagy csak nem tudjuk, hogy mit miért tesz. Majd kiderül. Biztosan van valami célja.
-Egy fantasztikus csókolózás Serrel, miután lefutottuk a kis tiszteletköreinket.
-Lili majdnem megfojtása, és ismét a 2. gondolat. A szemét kis ribanc. Kitalálja, hogy bejön neki a Makáry, aztán egy nap múlva összejön vele. Basszus, 12 órán keresztül folyamatosan pizzát sütök, gürizek a közért, mint az állat, (konkrétan az egész napomat a teremben töltöm, meg 4x kimegyek a WCre), és nem jön össze egy jó kis mindenkivel csókparty. És nem is találkozom Olyannal.
-A kezdeti nehézségek ellenére gyakorlatilag sikerült megkétszerezni az alapanyagköltséget, ezzel a pénzzel gyarapítva az osztálykasszát.
-A pizzámnak nagy sikere volt, az emberek szájról-szájra adták a hírt. Terjedt mint a népmese. Imádtam amikor csináltam egy pizzát, és közben ott lógott a falon még 5 rendelés, és még jöttek, hogy pizzát szeretnének. A tanárok is.
-A péntek éjszakámat a kórházban töltöttem, a detoxon. Egy évfolyamtársam annyit ivott, hogy ki kellett hívni a mentőket. Mikor betették a tolószékbe... Én még nem láttam embert ennyire szétesve. A két lába ötfelé állt. És megsajnáltam. Mert olyan aranyos, és biztos jó érzés ha nem egyedül van az ember, meg kérdezték a csajok, hogy nem megy e valaki vele. Úgyhogy bepattantam mellé. A mentősök nagyon kedvesek voltak, persze azt hitték a barátnője vagyok, de mondtam, hogy neeem, meg asszem az is elég meggyőző volt,hogy a nevén kívül semmit sem tudtam. Kaptam egy plédet is, mert egy szál topban mentem már az utcára is, mikor megláttam a tömörülést, és sajnos a kabátom utána se lett meg. Kicsit gázos. De az méginkább, hogy nem engedtek be, merthogy nem vagyok "hozzátartozó". De aztán eggyel beljebb hívtak, mindössze fél órás várakozás után. És innentől csak az a baromi álmosító fáradtság érződütt,miután kifizettétek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése