2010. október 17.

Sri Lanka - Negombo - Barni s house

Időjárás: meleg, párás, légkondi nélkül nem lehet aludni szinte, párás. A rövidgatya-top összeállítás mellett is leizzadunk, egy fél perc gyaloglás után.
Az emberek nagyon kedvesek, mindenki mosolyog köszön, megkérdezi hogyvagy, honnan jöttél. És megpróbál rádsózni valami szart. Elég bosszantó.
Az árak alacsonyak, olyan isteni juicet ittunk!!!!!! Atyagatya, ilyent magyarországon sehol nem kapok. A friss gyümölcsök aromája utánozhatatlan. Itt az utcán terem a kókusz, banán, és nekik ez tök természetes. Nem is nagyon harcolnak a munkákért, minek is??? Anélkül is elvannak. Nem kell fűteni, van kaja, vízet az utcáról hordanak be, egyedül az áram a kétséges. Bár azt az utcán villanykapcsolóval lehet szabályozni. XDXD Nagyon kész.
Mentünk az utcán, vettünk 9 kókuszt 45 forint per darabáron. Hihetetlen. Itt ez totál nem érték. Egy hatalmas illatozó négykilós ananász 1000 forint, meg ilyenek. Még a banánt is megkóstoltam, pedig nem szeretem. Jó, olyan régen ettem banánt hogy már nem nagyon emlékeztem milyen az íze. De itt isteni. Pici, vékony héjú, almaízű. Ja és itt az alma fut aranyáron. Brutáldrága.
Sétáltunk az óceánparton, fantasztikus. Akkorák a hullámok, hogy a térdig felcsapó részben alig lehet egyenesben maradni. Egyszerűen besodor a víz.
Minden televan kutyusokkal, akik..elég bátrak. Ott sétálgatnak az úton, és totál leszarják hogy jönnek az autók.
Nagyon hiányoztok, szeretlek titeket, és puszilok mindenkit!!!!!!

3 megjegyzés:

  1. Váó. Gyönyörű lehet! Élvezd ki! :) puszi

    VálaszTörlés
  2. mr2-n most szól egy srí lankai származású emberke dala, amiben jay-z is énekel. nem tudom, hog yismered-e, ez az (e)x-(e)x-(e)x-o(x2) ebből biztos tudni fogod xD :) (L)

    VálaszTörlés
  3. wow
    hát ezt megértem énis pont így voltam nyáron kubában, h ezelőtt gyűlöltem a banánt, de ott vmi csoda vot és ua az a gyümölcsfelhozatal mint ahogy tudom Sri Lankén is jajj és még vmi mi kubában a SriLankai nagykövettségen laktunk, mert a nagykövet az ismerősünk :D
    jajj érezd magad nagyonagyon jóóóóóóóóóóól
    soksok puszi és XOXO

    VálaszTörlés