2010. október 21.

Sri Lanka - Kandy - Serene Garden Hotel

Egyedul vagyok. hianyzik az otthon. Bodza. Anya. Hogy valaki megoleljen. Hogy valakit megolelhessek. Hogy en legyek a fontos, es ne csak egy plusz valaki. A rossz sejteseim beigazolodtak, apa nem tud velem es maraval is egyutt lenni. Es nem is akarok tobbet. Micsoda szerencse hogy sielni nem egyutt megyunk! Marci... te tudsz valamit. Es te is anya. Igazad volt. Azt akarom hogy ne utaljon, hogy apaval egyutt lehessek. De sokszor nem tudok kiigazodni rajta. Leszid azert mert megkerdezem hogy mennyi az ido??? Es a vegen meg en kerek bocsanatot???? Oszinten? Elég rossz. Draga kedves apa, azt meg nem fogom engedni, hogy anya valamilyen csunya kendot kapjon, csak azert mert neked meg kellett venned, mert nem oltoztel fel rendesen a buddhista templomba. Ja igen. Ezekbol a rohadt templomokbol meg mar nagyon elegem van. Egyreszt mert hosszugatya kell+kendo a vallra, masreszt meg le kell venni a cipot es mezitlab nyomulunk. De ezt napjaban tobbszor eljatsszuk. Sajnos tuti biztos vagyok benne hogy valamit mar osszeszedtem. Ennyi ember utan... Mntha az uszodaban arra kenyszeritenenek, hogy le kell venned a papucsot a zuhanyban. Amugy meg, minden emplomban ugyanaz van. Sok arany, buddhak, viragok, and the Buddha s life kepekben.
Vegre valahara kaptam egy szupi kis batikolt polot, meg egy papucsot. Nagyon Sri Lankas.
Es amewnnyire furcsa volt az elejen az itteni nyomor, mar azt kell hogy mondjam, megszoktam. Az utcai arusokat, a port a keregetoket, a gyumolcsosoket. Esszuk az itteni citromizu/ piros/ borsoizu banant, meg az ananaszt, ha hozzajutunk. A kokuszt nem szeretjuk, ez az elso alkalom utan kiderult.
De a kedvenc sztorim amikor elso este becsiptunk a barban. Rengeteget ittunk.  jo36 ezer forintot hagytunk ott.  Raadasul itt mi vagyunk az egzotikum, ez se egy rossz erzes. Sajnos valahogyan feljott az otlet ogy milyen k;lassz lehet a pulton tancolni. Aztan a pultosok mutogattak, hogy persze nyugodtan masszunk csak fel. Szuper erzes. Fennt a magasban tavol mindentol. De elkovettem a hibat, hogy tulsagosan lazara vettem, es elkezdtem vetkozni. Nem kellett volna. Akkor nem ertettem apa miert hivott le, de masnap mikor lkattam a fenykepeket... hat syegyelltem magam. Kobnkretan latni se akartam. Ott allok a bikinifelsomben, a boxeralsomban(amit amugy csak aludni hasznalok) es a terepszinu tangamban, ami ugye alapbol magas szabasu, de a boxert meg letolva is hordom, ugyhogy a teljes bugyi fele kinnt volt. Csunyan kiabrandito. Remelem nem sokan emlekeznek ra. Viszont belegondolni tenyleg vicces, hogy apaval ittam, ott szurkolt nekem amikor a tuzes koktelt kellett bedontenem, majd mint buszke szulo levideozta ahogyan a barpulton razom magam. Nem eppen az atlagos apa lanya viszony. Jofej. Partyarc, aki vigyaz ram. Kell az onkontroll, ha mar az en agyambol az kimaradt.
Simogattam bebielefantot, tunemenyes, csak a kis draga osszekente kakival a nadragom. Allandoan majmok rohangasznak korulottunk, hangulatos.
Zsuzsi: Legy szives menj be a visions tattooba, es kerj nekem egy tetkoidopontot. 2 ezer forint eloleget kell fizetni, majd visszaadom penteken. Kb kisujj nagysagu, fekete. Es legyszi minel elobb!
          Hianyoztok, remelem jokat szorakoztok a suliban, jo lesz visszamenni, jo sok kajareceptet gyujtok itt ossze, majd kiprobaljuk! Jo szorakozast holnap ifin. Ja es nagyon jo pasik vannak itt. Mindenki mosolyog, tok arikak.

Anya: Szeretlek anyuci!!!!! Probalok onallo lenni, de... nem artana egy szereto kez. Lehe hogy hulyeseg de pl. apanak velem|rolam van husz kepe, mararol meg otven. Ugyhogy kb ennyi a ramjuto resz.
Rossz latni a sok kobor kutyust, mindig bodzi jut eszembe. Ugye jolvan? Olyan jo lenne hozzabujni. Mg azt se bannam ha megharapdalna.
Lattunk ma egy iskolacsoportot, kinnt jatszottak a botanikus kertben. Kb akkorak voltak mint a tieid, csak 5 x annyian, 8 tanitonenivel. Es azok fogocskaztak, a gyerekek meg visitozva nevettek. Elkepzeltem ahogyan ti csinaljatok ezt anitaval... hat tiszta kabare.
;Legyetek jok, potyit is nagyon puszilom, meg mamat is, mondd meg hogy minden rendben, nincs hasmenes. Nem tudom mikor jutok megint netkozelbe, de... majd ismet irok.




1 megjegyzés:

  1. te is hiányzol PAnkus! Magyarspecen már majdnem elaludtam. hiányzol mellőlem! Féltem, hogy nem "baj" lesz ebből, hogy Mara is ott van veletek, hogy te rosszul fogod érezni magad emiatt. De örülök, hogy mindent egybevetve azért jó az út. Hmm... pasik? Szívesen ott lennék veled. Meg szerintem a buddha-templomok is tök érdekesek lehetnek. Persze elég egy-kettő nem kell abból sem túl sok:). Rendben, megpróbálom elintézni neked. Őőőő... képzeld, valószínűleg Erdélybe fogunk menni 7 éjszakára azaz 8 napra osztálykirándulni. Vagy valahogy így.... Érdekes. Majd ha hazajöttél beszámolunk:). Tök j, hogy apukáddal tudsz bulizni. De nem értem: én soha nem tudnám magam ennyire elengedi Attila előtt! Durva.... Ja, és már elkezdtem fűzni anyut, hogy ha hazajössz, akkor engedjen el bulizni veletek :D:D:D
    na, puszi és további jó szórakozást :) (L)

    VálaszTörlés