2010. május 27.

Megvolt, életem legutolsó kompetenciamérése. Hacsak nem vezetik be a tizenkettedikeseknek addigra. De nem volt túl extra. Az ülésrend rohadtul el volt bonyolítva, Ponácz egy síppal (ami szerintem Horcié lehetett) tartotta a rendet, majd megsüketültünk, mert úgy fújta, ahogy a tüdeje bírta. A matekfeladatokat elsokallták, az első turnusban 25 oldal volt. Baromi sok. Nekem vagy 6 volt még hátra. A második résznek se értem a végére. Ezzel szemben az irodalomnál simán betehettek volna még vagy 3 szöveget, mert 20 perccel előbb befejeztem. És nem csak én, hanem mindenki.Ám a legjobban ez tetszett: " A feladatlapban több feladatban szerepel Zedország, ez általunk kitalált hely, pénzneme a zed."Vagy: "Ha egy kérdésre nem tudjátok pontosan a választ, az általatok legbiztosabbnak gondolt megoldást válasszátok." Fárasztó. A legutolsó 45 percben már majdnem elaludtam.Az otthon váró állapotok azonban felébresztettek. Bodzácska a mai torlaszomat is áttörte. Felmászott a fotelre (pedig elhúztuk!), meg a zöld kanapéra, és lelökdöste az ablakpárkányon lévő cuccokat. A nagy párologtató javíthatatlanul széttört. Az angyalkának is letört ugyan a feje, de azt pillanatragasztóval egy perc alatt rendbehoztam. Én nem tudok mit csinálni ezzel a kutyával. Olyan okos meg minden, de nagyon ott akar lenni mindenhol. Ez baj?
Délután olyan meleg volt, hogy jaj. Majd meghaltam. Ilyen időben simán lenni is izzasztó, hát még biciklizni hegymenetben. Hogy fogok én kinézni, mire felérek angolra? Mivel a topmelltartóm nyomtalanul eltűnt (szerintem a kutya a hibás, mert tényleg nincs sehol), felvettem a kedvenc bikinifelsőm (mint melltartópótlék), arra meg a FIFA-s fehér pólóm. Kellőképpen testhezálló, és állítólag nem látszik rajta az izzadságfolt. Kell ennél több? A miniatűr övtáskámba meg belegyömöszöltem egy sárga kézitörölközőt, és egy fehér sporttoppot. Óra előtt szépen bevonultam a fürdőbe, lemostam a fejem hideg vízzel, megtörölköztem és átvettem a topot. Szuperkomfortos volt. Ki gondolta volna hogy egy kis élelmesség mennyit számít?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése