2009. május 23.


Képzeljétek mindenki, hogy micsoda érdekes történt velem. Szerdán, mikor jövök ki az angolteremből és éppen réka cuccait próbáltam eladni valami csajszinak, hallom hogy valami nagyon mocorog a táskámban, aztán meghallom a fucking love song dallamocskát is, és akkor hihetetlen éles logikám segítségével rájövök, hogy nekem bizony smsem jött. Nagy nehezen előbányászom, és akkor látom, hogy megszületett az unokatesóm!!!! Bizony, Szegedi Lottinak hívják! :) Kicsit furcsa, de tényleg ez a neve. Bár Júniusban meg egy Hella is érkezik majd, úgyhogy miért is beszélek furcsaságokról... Aztán csütörtökön bementünk suli után a kórházba, és meglátogattuk őket. Aranyos. Nagyon kicsi- meg az is furcsa volt, hogy még sosem láttam ilyen friss babát. Mert ha jobban végiggondoljuk, csak 2 napos. Ilyen elég piros kis éretlen színe van. Mint a cseresznye. :)

És még a szemét is kinyitotta. Mónika szerint ilyen kékes barnás, de én nem láttam semmit. Ma jönnek haza, úgyhogy biztosan megyünk majd látogatóba valamikor...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése