2014. február 9.

6 / 52

ropogós magos zabkenyér, fokhagymás vaj, rukkola, almaszeletek, citromos tea


grapefruit-kiwi smoothie, görög joghurt, mogyoróvajas feketekenyér
A legszebb pillanat, amikor a tökéletes szöget megtalálva lemerül az akkumulátor. Ilyenkor jön az, hogy  csinálok egy teát, és nekiállok megcsinálni azokat a dolgokat, amiket reggeli után terveztem.

fokhagymás vajban pirított kelbimbó és burgonya, főtt tojás, mandarin, kávé
Ma valami komolyabbra vágytam, mint a szokásos kenyér/müzli-joghurt kombó, a testem energiáért sikítozott a tegnapi edzés után. Az időjárás pedig mondhatni tökéletesen asszisztált ehhez a "nehéz" pároshoz. :)

magos teljeskiőrlésű croissant, vaj, körte, natúr joghurt, fahéjas tea

mazsolás-tökmagos müzli + banánkarikák + joghurt, sajt, körte, kávé
Szeretem a téli(es) gyümölcsöket. De amennyire kívántam eddig például a grapefruitot, most már ha betuszkolnák a számba, sem menne le. A banán még fogy, sőt, újdonsült barátként körte kilökte az eddig dobogós almát, de már szívesen ennék valami bogyósat. Málnát, áfonyát, ribizlit... színeket szeretnék!!! Azzal még ez a rengeteg eső is sokkal barátságosabbnak hatna. :)


csokis muffin, latte
Sajtkóstolás után elindultunk, hogy "akkor együnk is valamit". Találtunk egy kívülről nagyon barátságosnak kinéző helyet, viszonylag szolíd árakkal. Aztán bementünk, és elmúlt a varázslat. A kiszolgálás kaotikus volt, a leülős pult szűk és sötét, a muffin túl édes. És száraz. Soknaposan száraz. 
Hatalmas csalódás. Az egyetlen pozitívum, az aranyos tejhabszívecske a lattém tetején. 
De jobb döntés lett volna menni még egy kört a sajtboltban. 

borsmentatea, narancs, vajas feketekenyér, retek, uborka, sajt, paradicsomos tapenade

2 megjegyzés:

  1. Ezazzz! Már vártam a reggelis posztot. Egy kérdés: pár hete még volt a blogodnál egy felső sáv, ahol témák szerint lehetett a bejegyzéseidet nézni pl. reggeli. Most nem találom, vagy csak béna vagyok? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy rajtam kívül más is várja :P Igen-igen, volt egy sáv, de abban csak képek voltak, receptek nélkül. Levettem, de ezen a linken megtalálod az összeset:
      http://www.punkaa.blogspot.hu/search/label/reggeli

      Törlés