2014. január 8.

1 / 52

Sejtve tudván, hogy az idei év kissé sokkal kaotikusabb lesz főzés (és a mosogatáson kívüli bárminemű konyhai tevékenykedés) szempontjából a megszokottnál, találnom kellett egy köztes alternatívát. Valamit, amivel nem kergetem őrületbe a körülöttem élőket, de mégis kapcsolódik az ételek fotózásához. Nem szerettem volna, ha teljesen kimarad az életemből, mert lehet, hogy nevetségesen hangzik, de mostanra már nem csak az evés, hanem az elfogyasztott dolgok megörökítésé is szükségletté vált.
Úgyhogy kombináltam.
Középpontba tettem kedvenc étkezésem - a reggelit, hozzáadtam egy kamerát és az év 365 napját.
Reggeliprojekt.

  epres-banános-ananászos smoothie
strawberry-banana-pineapple smoothie
batido de frescas, platanos y pinas

nyers porridge pollennel, gránátalma, áfonya, málna, kávé
raw porridge with bee pollen + pomegranate + blueberry + raspberry, coffee
broma cruda con polen + granadas + moras + frambuesas, cafe

 házi készítésű kréker, főtt tojás, sajt, grapefruit, répa, uborka
home made cracker,boiled egg, cheese, grapefruit, carrot, cucumber
galletas caseras, huevo duro, queso, pomelo rosa, zabahoría, pepino 

croissant, vaj, sajt, latte macchiato
croissant, butter, cheese, latte macchiato
croissant, mantequilla, queso, latte macchiato

margarinos zsemle, főtt tojás, alma, mangó
bun with margarine, boiled egg, apple, mango
panecillo con margarina, huevo duro, mango, manzana

4 megjegyzés:

  1. Imádom ezeket a képeket :D Úgy bírnék ilyen reggeliket eszegetni, de a büdipesti nyüzsgésben mindig elmarad. na meg hétköznap... pedig ünnep lenne számomra ha ilyeneket ehetnék, komolyan.Minden posztodat várni fogom, az biztos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyesével nem néznek ki olyan jól, de a sok kicsi együtt engem nagyon megfogott... ha vége lesz az évnek, szeretnék belőle csinálni egy nagy képet a falamra, azt hiszem :)
      Amúgy meg kérlek, próbálj meg időt szakítani rá! Legalább hétvégén :)

      Törlés
  2. Jó, hogy eszembe juttattad a fahéjas zabkását, meg a croissant! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezek afféle joly joker reggelik ;) bár az is biztos, hogy egy házi vajas croissantnál (hangsúly a házin)... kevesebb jobb dolog van!

      Törlés