2012. február 18.

A jól megérdemelt...

Mostanában nagyon nem volt időm semmire, többek között írni is alig. A tanulás mindentől elveszi az időmet. Azonban hülyén hangozhat, de nem zavar. Jól esik tanulni. (Ijesztő, nem?) Sőt, tegnap már erős lelkiismeretfurdalás is gyötört, amiért nem poshadok délutántól edzésig, meg edzés utántól lefekvésig a szobámban különböző pozitúrákban szívva magamba a tananyagot. 
De most hétvége van. Egy kicsit elvileg lehet lazítani. (DE csak elméletben, mert holnap reggel indulunk síelni, és akkor 4 napra megint kiesek az ütemből, még ha egy rakat bioszfeladatot is viszek magammal. Azért majd igyekszem.)

Síelés. A szokásos elvek: szerint laptop nélkül egy lépést sem (hiába, modern generáció), így igyekszem majd többször jelentkezni. Legalább az elfekvős bejegyzéseket is szépen meg tudom írni. :)
Egyszer volt, hol nem volt, talán igaz sem volt...Valentin nap. Rémlik még?
Nekem igen. (Főleg, hogy a szivecske egészen tegnapig ott tündökölt, amikor a hatalmas hózuhé könyörtelenül eltüntette.)  Ismerősnek tűnik.
Ez pedig Á.-nak.
Egy tündér vagy, és köszönöm, hogy megérted a hülyeségeimet. Meg hogy mindig szakítasz rám időt. :) 
(Titkos forrásokból pedig olyanokat hallok, hogy azon aggódsz, hogy nem tetszett amit csináltál. Butaság. Imádtam. És nem csak én. Hanem a környezetemben minden nőnemű. Még Marci is majdhogynem szipogott. Bár ő majdnem nőneműnek számít.)


Hozzávalók egy 17 cm-es kuglófformához:
5 dkg vaj
5 dkg cukor
csipet só
1 tojás
2 evőkanál citromlé
citromhéj
5 dkg liszt
2,5 dkg darált mák

A vajat a cukorral és sóval habosra keverjük, majd a tojást is beleütve homogénre dolgozzuk. Facsarjuk bele a citromlevet, reszeljük rá a héjat (mindig mindent mosva-durva kefével, de legjobb a bio), majd a mákos liszttel jól forgassuk össze.
Vajazzunk ki egy minikuglófformát. (Az enyémet ezúton is köszönném Rékának, mert IMÁDOM!!!! És tényleg ilyent kerestem már több éve :) .)
Melegítsük elő a sütőt 175 fokra. A masszát óvatosan töltsük a formába, egyengessük el amennyire lehet, majd süssük nagyjából 15 percig, míg majdnem a kétszeresére nem nő, és a teteje is szép egyenletesen világosbarna nem lesz.

A mázhoz  kivételesen zacskós tejcsoki bevonómasszát használtam, illetve megszórtam a tetejét gránátalmamagokkal.

             ------------------------------------------------------------------------------------------------


Aztán vannak nekem elmaradásaim is, Flóra és Linyah is gondolt rám egy egy virtuális elismeréssel. Hát, Köszi :)!
Ez a Linda féle kedvesség "emblémája" amit csak és kizárólag miattad tettem be Nyuszi :) Azonnal te jutottál eszembe, ahogyan megláttam!
A feladat (azon része, amit még én is megtudok oldani - a továbbadás már úgy látom kifújt)  még az is, hogy válaszolni kell néhány "körkérdésre". Íme az én feleleteim:
1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
       Fekete tus, különböző színű szemceruzák.
2. Mi volt 2011 trendje (öltözködésben)?
        Háát, talán az XXL-es oversize.
3. Mi a kedvenc desszerted?
        Ami krémes, de mégsem gejl. És túrós. Meg vaníliás.
4. Mi a kedvenc színed?
         Különösebben nincsen kedvenc, de az utóbbi időben rákaptam a fehérre.
5. Mi a keresztneved?
          Annamari
6. Mi volt az utolsó dal, amit meghallgattál?
          Kelly Clarkson-Stronger
7. Kutyák vagy macskák?
          Természetesen kutyák :) (Bodzával az élen)

2 megjegyzés:

  1. Mmm, megint egy nagyon gusta kuglóf :) Mindig elhatározom hogy most aztán megcsinálom azt a múltkori nagyon csokisat, aztán sosem kerül rá sor :(
    Vigyázz magadra a síelésen :)
    És gratulálok a díjhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, az a csokis tényleg szuper volt. Bár majd valamikor hozok egy narancsosat, az még azt is übereli, bár egy kicsit más ízvilág :)
      KÖszönöm szépen, igyekszem (szünk).
      Legyen nagyon-nagyon szép heted!!!!! Főleg sütésben gazdag :P

      Törlés