2011. február 15.

1, Általánosítva: Ez egy rendkívül rossz nap volt.
2, Cizelláltan( Jajj, Pászthynak mindig az volt a fő problémája, hogy nem gondolok elé cizelláltan, vagyis általánosítok. Értsd. mindenki.) : Írtam egy talán jegyben annyira nem is rossz, de lelkiekben annál megviselőbb matematikadolgozatot. Egész nap csak vánszorogtam, mint a mosott szar, az orrom megállás nélkül folyik, a hasam fáj, és semmire sem érzem magam alkalmasnak.

És ahogy telik az idő, Isten és én változunk. Vagyis a kapcsolatunk. Meg a hozzáállásom. Annyit vagyok már ilyen vallásos körökben, hogy meg sem lepődöm, hogy áldjon istennel köszönnek.

Szeretnék felelősségteljesebb lenni. Tudni, hogy mit miért csinálok. Mert jelenleg csak sejtegetem. De nem vallom be.
És ha valamit elhatározok, végig is csinálni. És nem csak azt, ami nekem fontos.

Egy utolsó kívánság: kérlekszépen történjen valami... Annyira rossz, hogy csak telnek a napok, nem történik semmi, csak felocsúdom péntekente, hogy jé, már péntek van. De hétvégén sincs változás. Ami még szomorúbb. Szeretnék apához menni. De ez a hülye Machbethelés nem enged.

1 megjegyzés:

  1. Most mégis fogok vacsorázni, mert feljöttem lecsekkolni a blogodat és kicsit jók a képek :D
    Egyébként köszönöm a sütit! sajnálom, hogy Detti felfalta, nade majd máskor. :)

    VálaszTörlés