2010. december 24.

Boldog Karácsonyt!


A család férfitagjai :)



Anya apának keres egy tiszta párnahuzatot

















Bodza a párnájáról figyeli az eseményeket





A mi karácsonyunk. Szeretem, mert olyan meghitt. Szeretem a díszítős részét, a bontogatós részét, figyelni az örömöt az arcokon. Mert az olyan jó. Megenni a karácsonyi vacsoránkat, aztán beszéletni, kipróbálni az új szerzeményeket.
Amiből rengeteget kaptam. Úristen. Gazdag karácsony... Kicsit rossz érzés is, mert ugye egész héten ezek a megható kis történetek mentek a rádióban, hogy kiken segítettek, én meg egyszemélyben annyit kapok. hogy hú. Jó lenne ezt másokkal is megosztani. Olyanokkal, akiknek ez nem adatik meg. Mert nem olyan szerencsések, mint én.


Marcika legózik, mint minden karácsonykor

Anya, ma te is egy jótündér voltál, hiszen a csodával határos módon elővarázsoltad nekünk ezt a rengeteg minden finomságot.
Apa, ma te is egy jótündér voltál, hiszen hazajöttél hozzánk, erőt vettél a rossz érzéseiden, és  a jelenléteddel/lényeddel vidámságot hoztál.

Köszönöm.


Apa boldog gondterheltséggel puzzlee-zik


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése